„Dienoraščio rašymas kaligrafiškai”

  Balandžio dvyliktą dieną septintos klasės mokiniams vyko integruota lietuvių kalbos ir dailės pamoka. Lietuvių kalbos mokytoja Vida Burbienė ir dailės mokytoja Kristina Čiurlionienė supažindino mokinius su pamokos tikslu, uždaviniais ir priemonėmis, aptarė vertinimą.

  Mokiniai prisiminė, kas yra dienoraštis, kaip jis rašomas. Skaitė ištrauką iš  Anos Frank „Dienoraščio”, atsakė į klausimus. Vėliau turėjo atlikti užduotį –  parašyti 7-10 sakinių dienoraščio fragmentą. Septintokai turėjo aprašyti vieną įdomiausią pamoką. Buvo galima rašyti ne tik kas pamokoje vyko, kodėl ši pamoka įdomiausia, bet ir smulkmeniškus pastebėjimus.

  Kai dailės mokytoja išdalino rašymui skirtus lapus ir plunksnas, mokiniai pradėjo savo kūrybinę kelionę. Tik pradėję raityti pirmąsias raideles septintokai įsitikino, kad ne taip jau paprasta rašyti. Vieną juodraštį keitė kitas, bet tikslas buvo pasiektas – kiekvienas mokinys parašė dienoraščio fragmentą kaligrafiškai.

Skip to content